COVID-19: Opatření k ukončení výuky v ak. roce 2019/20 na FEKT VUT v Brně pro studenty, kteří mají ve studijním plánu pro tento akademický rok SZZ
Na základě vyhlášení vlády ze dne 15. 4. 2020 budou od 20. 4. 2020 umožněny individuální aktivity pro studenty v posledním ročníku studia vždy do max. počtu 5 osob (včetně vyučujících). Týká se např. individuálních konzultací, práce v laboratořích nebo dílnách fakulty v souvislosti s řešením závěrečných prací, případně konání zkoušky apod.
Individuální aktivity budou využity u předmětů, u nichž je nutné část výuky uskutečnit prezenční formou:
Předmět Robotika a zpracování obrazu ve studijním programu BPC-AMT, UAMT
Předmět Umělecký projekt ve studijních programech BPC-AUD, MPC-AUD, UTKO
Výuka uvedených předmětů bude zahájena od pondělí 20. 4. 2020, bude probíhat ve skupinkách max. 5 osob, detailní pokyny a konkrétní harmonogram výuky sdělí studentům garant předmětu.
Zkouškové období pro uvedené předměty:
termín zahájení bude dán termínem dokončení výuky – nejpozději do 30. 9. 2020
Individuální aktivity budou využity také pro studenty, jejichž závěrečné práce vyžadují konzultace s vyučujícím, realizační práce v dílnách nebo měření v laboratořích fakulty
Zahájení aktivity je možné od pondělí 20. 4. 2020. Bude probíhat v souladu s podmínkami stanovenými ve vyhlášení vlády tj. ve skupinkách max. 5 osob. Za dodržování podmínek zodpovídají vedoucí příslušných ústavů.
Detailní pokyny a konkrétní harmonogram konzultací, prací v dílnách nebo laboratořích ústavu sdělí studentům vedoucí jejich závěrečné práce nebo pověřený pracovník oborového ústavu.
Seznam studentů, kteří se uvedených individuálních aktivit zúčastní, bude předán na příslušnou vrátnici T10 nebo T12.
Před vstupem do prostoru fakulty budou studenti povinni nahlásit se na příslušné vrátnici a odevzdat zde Čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění. Formulář je dostupný ke stažení na konci této stránky. Podepsané prohlášení bude platné vždy jen pro den odpovídající datu jeho podpisu. Dále jsou studenti povinni ve všech prostorách fakulty nosit ochrannou roušku, používat dezinfekční prostředky a dodržovat všeobecně stanovená pravidla pro eliminaci přenosu infekční nákazy.
Prohlášení o bezinfekčnosti lze nyní podepsat elektronicky přes počítač nebo mobil na adrese https://vut.cz/bezinfekcnost (modul ve Studisu). Kontrola prohlášení pro daný den pak probíhá při vstupu do budovy na vrátnici, kdy student přiloží kartu k bezkontaktní čipové čtečce.
Situace studentů ze zahraničí (Slovenska, Ukrajiny apod.), kteří se nemohou zúčastnit uvedených individuálních aktivit, bude řešena, jakmile to dovolí vnější podmínky.
Aktualizace časového plánu pro studenty končící studium:
6. semestr bakalářských programů
27. 4. – nejpozději do 30. 9. 2020 |
zkouškové období za letní semestr |
nejpozději do 12. 6. 2020* |
odevzdání bakalářských prací (BP) dle pokynů předsedy OR |
12. 6. - 19. 6. 2020 |
recenze BP, kontrola studia, příprava bakalářských SZZ |
23. 5. 2020 |
konečný termín pro podání přihlášky k SZZ |
23. 6. - 26. 6. 2020 |
SZZ včetně zpracování a předání výsledků na studijní oddělení |
4. semestr navazujících magisterských studijních programů
27. 4. - nejpozději do 30. 9. 2020 |
zkouškové období za LS |
nejpozději do 3. 6. 2020* |
odevzdání diplomových prací (DP) dle pokynů předsedy OR |
3. 6. 2020 – 12. 6. 2020 |
recenze DP, kontrola studia, příprava SZZ magisterského studia |
23. 5. 2020 |
konečný termín pro podání přihlášky k SZZ |
16. 6. 2020 - 19. 6. 2020 |
SZZ včetně zpracování a předání výsledků na studijní oddělení |
* Studentům, kteří z důvodu omezení provozu fakulty nezvládnou z důvodů časové náročnosti svoji BP/DP dokončit a odevzdat ve výše uvedeném termínu (práce na realizacích v dílnách, měření v laboratořích apod.) může předseda OR termín pro odevzdání prodloužit. Termíny navazujících činností budou v tomto případě upraveny. Studenti budou mít možnost zúčastnit se SZZ v mimořádném termínu viz níže.
Poznámka: Ve stanoveném termínu se odevzdává pouze elektronická verze BP/DP vložením do IS VUT. Listinnou verzi závěrečné práce (1x v kroužkové vazbě) bude student odevzdávat až u SZZ, pokud tak předseda OR stanoví a studenty o tomto požadavku informuje.
Mimořádný termín SZZ
Mimořádný (náhradní) termín se vyhlašuje po ukončení SZZ na základě návrhu předsedů OR a koná se zpravidla v závěru akademického roku (konec srpna). V současné mimořádné situaci bude tento termín stanoven a zveřejněn až po ukončení SZZ ve spolupráci s vedoucími oborových ústavů a předsedy OR.
Promoce
Promoce se v termínu stanoveném RD 1/19 konat nebudou. Studenti nebudou v souvislosti s promocemi hradit žádný poplatek. Informace ohledně promocí bude aktualizována v případě, že vláda rozhodne o možnosti konání této akce.
Převod studentů do nově akreditovaných programů a registrace předmětů
Vzhledem k tomu, že v současné situaci dojde k posunu termínu ukončení zkouškového období za letní semestr 2019/20, bude nutné pro studenty převedené do nově akreditovaných programů změnit i termín registrace předmětů. Nový termín pro registraci předmětů bude zveřejněn, jakmile budou studenti převedeni a informace k registraci jim bude zaslána VUT zprávou.
Provoz knihovny na Technické 12
Na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ze dne 15. 4. 2020 bude knihovna na Technické 12 otevřena od 20. 4. 2020 pouze za účelem příjmu nebo odevzdání studijní literatury. Otevírací doba knihovny: Pondělí až pátek od 8.30 do 13 h.
Odpovědná osoba | Mgr. et Bc. Lenka Gumulec |
---|---|
Datum publikování |
Firemní spolupráce
Řešíte problém, s kterým si nevíte rady?
Obraťte se na naši fakultu. Pomůžeme vám!
Zjistit více o firemní spolupráci